31 Ağustos 2009 Pazartesi

Anne çişim geldi,tulalete gidelim sakın yapma sakın

Prensesin en çok kullandığı cümle bu son zamanlar.Nihayet 1 haftadır bezi çıkardık hayatımızdan. Aslında daha önce başlamıştık alıştırma çalışmalarına. Ama araya taşınma, yerleşme falan girince bende ilgilenememiştim fazla kızımcımla. Bez kullanması benimde kolayıma gelmişti. Ama baktım ki yaz geçiyor ve arkadaşlarının içinde tek bez kullanan bizimki kalınca bu işe ciddi bir şekilde el atmaya karar verdim::)
Tabi ilk günleri bol kazalarla geçirdik. Küçük hanım herşeyin farkındaydı. Yapmaması gerektiğinide biliyordu. Hatta yapınca her defasında "hallahallaa sakın yapma sakın "da diyordu::))
"Annecim neden çişin gelince bana söylemiyosun birdaha mutlaka söyle tamammı" dediğimde ise "mamam annecim söölicem tulalete yapcaz " desede
İlk gün sadece 1 defa söyledi,
ikinci gün hiç söylemedi. Tabi dolayısıyla gündüz babanne akşamda ben evde ufak çapta bir temizlik yapmak zorunda kaldık.::)) ama sabretmeliydik.
3.ve 4. gün sadece 2 defa altına yaptı.Onun dışında hep söyledi.
5. günün skoru sadece 1 kazaydı.
6. gün gündüz hep söylemiş.ben işten gelip prensesi bahçeye çıkardığımda ufak bir kazada orada atlattık.Ama kızımcımın suçu yok oyuna öylesine dalmıştı ki çişinin geldiğini anlayamadı. Arkadaşlarının yanında utandırmak istemediğimden hiçbirşey söylemedim. Hemen eve çıkarırken yolda "hallahallaa tulalete yapcaz sakın buraya yapma sakın" diye söylenip duruyordu.
Ve 7. gün artık kızımcım büyük tuvaletinide küçük tuvaletinide söylüyor .Yapıncada "yuppii tulalete yaptım " diyip kendini alkışlıyor..
Ve bir bez dönemi daha burada sona eriyor. Prensesim artık büyüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder