29 Eylül 2009 Salı

Gecikmiş Bayram Fotoğrafları::((


Bu aralar bir uyuşukluktur gidiyor .Siteyide ihmal ettim sanırım .Kızımcımdan özür diliyorum huzurlarınızda::)) Sonuçta bu siteyi ona hatıra kalması için yapıyorum ya ilerde.


DSCN4781

DSCN4788

Naz İrem bayram boyunca nenesinin dizinin dibinden ayrılmadı.Nedense çok seviyor nenesini.sürekli gidip gidip öpüyo.biyere giderken elinden tutup yardım etme ihtiyacı hissediyor.Akşam yatarken öpüyo "iicecelee uyu hemen iyileş" diyo.Sabah kalkar kalmaz nene kalktımı diye soruyor ve hemen onun yanına gidiyor.Kızımcımın anneanneye olan aşırı sevgisi bizimde çok hoşumuza gidiyor.Benim kızım yaşlılara karşı çok merhametli canııımm::)


DSCN4791

Prenses hamak sefasında...


DSCN4808

Pınarhisardan sonra tekirdağa geçtik . Babacıımı ziyaret ettik.


DSCN4822
DSCN4825
DSCN4831
DSCN4835
DSCN4819


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder