27 Temmuz 2009 Pazartesi

Taşındık Biz...

Yeni evimize nihayet taşındık bu haftasonu .Zor işmiş bu taşınma olayı .Hemde çok zor. Hernekadar küçüklüğünden yakınıp dursamda seviyodum ben eski evimi.5 yıl yaşadığım küçük evimi.
İyi kötü çok şey yaşamıştık orda.en önemliside güzel kızım ordayken katıldı dünyamıza.Ama olsun tebdili mekanda ferahlık vardır dimi Özellikle daha büyükse gidilen yer ,ferahlık dahada fazladır::))insanoğlu herşeye alışıyo zamanla.
Uzun zamandır yeni evin dekorasyonuyla ilgili araştırmalar yapmak,herşeyiyle yakından ilgilenmek ,beyenmediklerimizi tekrar yaptırmak,taşınma moduna girmek,oturduğumuz evi akşamları yavaş yavaş toplamak ve bu aradada yeni evin temizliği ve tabi bunların dışında devam eden bir hayat, çalışmak ve heran hareketli bir çoçuk.Tüm bunlar bayağ yormuştu beni.Ama bu yeni eve yerleşmek var ya, kolileri açıp açıp yerleştirmek.İşte bu hepsinden daha yorucuymuş.Parmaklarımın uçlarına kadar heryerim hala sızlıyor.Bu yerleşme olayı bi müddet daha vaktimi alır.
Sonrada uzuuuun bir süre dinlenmek isterdim ama bu sene tatil yok sanırım bana :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder