12 Aralık 2009 Cumartesi

Sonunda Kızımda Aşılandı...

En başından beri şiddetle karşı çıkıyordum bu aşı olayına.Kaçabildiğim kadar kaçıyordum.Okula gitmiyor,kreşe gitmiyor,havalar soğuk dışarı çıkmıyor ... gibi çeşitli bahanelerle konuyu kapatıyordum ama malesef dayanamadık babacığın ısrarlarına ve dokdok teyzeside onayı verince yapacak bişi kalmadı.

Ama son ana kadarda sormadığım insan,konuyla ilgili bakmadığım site kalmadı,evet bir doktor için yaptırın demek zor bir karar ama yinede kızdım bu kadar kafamızı karıştıran,bizi böyle kararsız bırakan doktorlara.

Araştır,et , düşün ,taşın birazda kaşındıkdıktan sonra en kötü karar kararsızlıktan iyidir dedik vee

kızımcım 3 hafta arayla 2 doz halinde oldu domuz gribi aşısını. Ağrı ,ateş vs ...herhangibir yan etkisi olmadı şimdilik. İnşallah hiçbirzamanda bişi olmaz.

Amaa şimdide içim çok rahat ,her geçen gün salgının arttığına dair haberleride okuyuncada iyiki diyorum iyiki yaptırmışız. Korusun Allahım minik kızımızı inş. Önce tedbir sonra takdir...........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder