7 Şubat 2011 Pazartesi

Az biraz vakit buldum..


Yazamadım ne zamandır ...vakitsizlik , isteksizlik vs vs...derken 2 hafta mı olmuş en son yazalı buraya..yoğunum bu aralar , işyerinde , evde, başka başka işlerle ...Ara verince de sanırım heves iyice gidiyor..

İrem hastaydı bir süredir , O hasta olurda ben eksik kalırmıyım :) İyiyiz şimdi çok şükür..

Kreşe uyum konusunda da çok iyi..nazar değmesin maşallah. Pek hevesli , pek istekli şuaralar. İyi ki diyorum bazen , hemen kreşten alma kararı vermemişiz, iyi ki sabredip , bize yaptığı her türlü eziyete katlanmışız küçük hanımın..



Tiyatrolarımız , gezmelerimiz ve tozmalarımıza gelince tam gaz devam..Bir o konuda heves kaçmıyor zaten..

Ve bir de küçük prensesin 3,5 yaş krizleri var arada..böyle bir kriz tıp tarihinde olmasa da biz ürettik:)
Her yaşın ayrı güzelliği (krizleri ) var bilirim..
Ama bu üçbuçuk yaş krizi öncekilerden daha mı ağır geldi bana. Sabrımın tükendiğini hissediyorum. Ama sonra gidip nasıl da sarılıyorum , nasıl da öpüp koklaşıyorum. İşte buna da şaşıyorum..
Bir huysuzluk , bir mutsuzluk, arada civataları gevşetme hali , inadım inat, kolum 2 kanat...



Olsun diyoruz , bunada şükür diyoruz, asla şikayet etmiyoruz ,aaa yoksa şikayet mi ettim sandınız , ne ayıp ne ayıp , sağlıklı olsun, hep yanımızda olsun ,başka da birşey istemeyiz..
Rabbim! yarattığın ve yaşattığın tüm güzellikler için şükürler olsun sana.












2 yorum:

  1. canım yaa ne güzel yazmışsın Allah yardımcımız olsun...ben ki daha yolun başındayım bakalım bizi ne bekler...ne demişler görelim Mevla m neyler neylerse güzel eyler....
    öpüyorum canım görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  2. Şapkanıza pek bir bayıldım. Amma alengirli şeymiş o öyle. Naz İrem e de pek yakışmış

    YanıtlaSil