10 Mart 2014 Pazartesi

Diş Perisine Selamlar::))

 
 
 Hiç hatırlamıyorum ben bu kadar istemişmiydim acaba dişimin düşmesini. Bizim evde birkaç haftadır top10'da ilk 3 'te yer alıyordu İrem'in bu diş mevzusu. Sınıfında herkesin düşmüşte ,bir o kalmışta ,niye bu dişler sallandığı halde düşmüyormuşta , yoksa büyümicekmiymişte...Hergün bir fasıl "vakti zamanı gelince düşecek eline" konuşması yapmaktan kurtuldum nihayet::))
Ama o anda yanında olaydım iyidi:) Heyecanlı heyecanlı anlattı okuldan aldığımda.
Sınıfta kanamış bayağ ağzı. Ağlamamış hiç ama korkudan çenesi titremiş..:( içim eridi o anda..büyüyor  ve büyüdükçe paylaşımlarımız azalıyor mu ne. Her anında yanlarında olamayacak olma fikri korkutuyor beni...Allah'ım sağlıkla sıhhatle her anında yanlarında olmayı , büyüdüklerini  görmeyi ,yaşlandığımızı görmelerini nasip eyle...
Ve bu arada minicik inci tanesi dişimizi ne yastık altına koyup hediye bekledik  ne de çatılara atıp , topraklara gömdük. Bütün bu hurafelere inat koyduk diş albümümüze , bir ömür hatıra kalsın diye bize:)
 


 


1 yorum:

  1. hadi hayırlısı büyüyorlar hızla çok şükür elifcim bu günlere.Ben de atmam saklarım ,göbeği de duruyor ilk kesim bukleleri ,ilk tırnakları yani yaşlanınca bakıp bakıp ağlayacağımız kesin.

    YanıtlaSil