5 Kasım 2010 Cuma

En çok "tık" alan 5 yazımız....

Sevgili Aslıhan ablacım beni mimlemiş..
Bu aralar sıkça okuduğum ama nedense merak edip te istatistiklere girip bakmadığım bir mimdi bu.. Bu sayede yazılarımızın istatistiğinin tutulduğunuda öğrenmiş oldum::)))
En çok okunan 5 postumuz nelermiş bakalım...

1.) Forum İstanbul'dayız... Bayrampaşa'da bulunan Forum İstanbul'da katıldığımız oyun grubunda ve şişme oyun parkında çektiğim resimlerin ve videonun bulunduğu bir posttu. Herhangibir yazımda yok ama nedense çooook fazla tıklanmış ::))) Bende şaşırdım doğrusu..teşekkürler efeniimm..

2.) Konjonktivit... Hatırlamak istemediğimiz ama hiçte unutmayacağımız bir süreçti bizim için. Zor günlerdi.. Bunu unutturacak başka bir dertte vermesin Allahım inş..
İrem yüzünde hala bu hastalığın izlerini taşısa da bunada şükür diyoruz...

3.) Edirne... Çoook uzun bir aradan sonra Edirne'ye yaptığımız kısacık bir gezide hissettiklerimi paylaşmıştım bu postta. Ve bu yazımda en çok okunan ilk 5'te yerini almış...

4.) Bizde Kreşli Olduk... İrem'in kreşe başladığı ilk gün kaleme almıştım bu yazıyı ..Ay çok yazarımsı mı oldu ne ::)))
Ne mutluydum o gün.. hiç sıkıntı çıkarmamıştı bana irem. Ve eylül ayı boyunca hep te böyle devam etmişti. Taa ki hastalığından dolayı uzun bir ara verene kadar.
3 hafta ara vererek Ekim ayının son haftası başladık tekrar kreşe..
Ama sanırım bu ara hiç iyi gelmedi irem'e.. Şu sıralar gerçekten zor günler geçiriyorum ...
Kreşe yeniden alış(tır)ması bi hayli zor oluyor benim için ..
Bayramdan sonraki hafta yeni baştan bir karar vermek zorunda kalabiliriz ..Bu da ozamanın postu olsun...

5.) Çalışmak ve Anne Olmak... Çoook eskileerden bir parça ::)) İrem 1,5 yaşlarındaydı ben işe başladığımda ve o zamana dek ben hep onunlaydım.. Ne zor gelmişti çalışmaya başladığım ilk haftalar bana ondan ayrı kalmak... Gerçi hala öyle aslında..
Polyanna'yı oynamaya gerek yok..Zor kardeşim zor çalışan bir anne olmak... Hele bu ülkede bir özel sektördeysen ve güzelim bir cumartesi günü işyerindeki bilgisayarından bu yazıyı yazıyorsan daha da zor....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder