7 Mart 2011 Pazartesi

Yeni Kitaplarımız....








Yine tutamadım kendimi , birsürü kitap aldım irem'e. Ve hala da alacaklarımın listesini tamamlamış değilim.. Ama önce bunları bir yarılamalıyız değilmi..

Tabi her gece irem'e 1 ve ya 2 kitap okuduğumuzu düşünürsek sanırım bunların bitmesi de uzun zaman almayacak..
O da çok seviyor biz okurken dinlemeyi. Her ne kadar onun kitaplardan hoşlanması beni mutlu etse de bazı geceler ona kitap okumak ne ağır geliyor , o yorgun halimizle.. Tabi karşımızda
" nooluy oku annecim/ babacım" diyen bir prensese dayanamayıp ne olursa olsun o kitap okunuyor...Ve ben laf aramızda bu işi babaya satmaya çalışıyorum.::)))))
Beni çalışan ve her daim işi olan anneler çok iyi anlayacaktır.::)))
Kitaplarımız ve yayınevleri ise;
Tali Eğitim Seti , 10 kitaptan oluşuyor.Nesil Yayınları...
Kendimi Tanıyorum Seti ( Duyularım, Duygularım,Organlarım). Zambak Yayınları
Hikayelerle 365 gün güzel Davranış-Nesil Yayınları
Hikayelerle 365 gün Dua -Nesil Yayınları
Hayvanlar/Nokta Birleştirmece-Tubitak Yayınları
Zaman - Tubitak Yayınları
Allah'ı Merak Ediyorum.-Uğur Böceği Yayınları
Peygamberimizin Küçük Arkadaşları - Uğur böceği Yayınları
Ve Ayşe Kardeş Serisinden , Ayşe Dua Ediyor..Gelenek Yayınları



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder