26 Mart 2011 Cumartesi

Yavru Appatot Olmak Zor:)


Çok sevdik biz bu kitabı , şiirsel anlatımını .
Dün gece tahminimce 7-8 defa okumuşumdur bu kitabı irem'e..
Yalan yok ilk okuduğum da çok duygulandım , Anne yılanbalığının yumurtalarını düşündüğü bölümde... ::))) Ah noni ah ahtapotları sevdirdin bize...
Kitabın kapagı ciltli olanlardan , sayfalar saglam, yırtılmaya musait degil, dayanıklı. cizimler merak uyandırıcı ve gercekten cok cok guzel..
Yaş aralığı 3-8 yaş yazıyor. Ama bence 30 yaşa da gider::))) Yapı Kredi yayınlarından..
Kesinlikle tavsiye ediyorum...

3 yorum:

  1. bu kaçıncı tavsiye aynı kitap için. hemen listeye ekliyorum ve en kısa zamanda siparişini veriyorum. farz oldu almak :)

    YanıtlaSil
  2. ben de Çınar2ın kuzenine almıştım, Çınar'a da alacağım listede.. biz de çok sevdik... size keyifli okumalar... :))

    YanıtlaSil
  3. tam bıze goreymıs babaıle oynadıgı oyunun adı ahtapotculuk:)

    YanıtlaSil