26 Nisan 2011 Salı

Sevdim Seni "4"








Nedense sevdim ben bu dört yaşı ...





Tamam eskiye göre daha haraketli ,az biraz daha inat , daha bir "dediğim dedik çaldığım düdük" olsa da daha arkadaş ,daha bir anlayışlı sanki bana..





Kendi istekleri var , sevdikleri , sevmedikleri , arkadaşları , heyecanlanmaları var ...Okulda yaşadıklarını , gördüğü rüyaları tatlı tatlı anlatması var..Onunla hayat hergeçen gün daha zevkli...

İlk defa bu sene doğum günü için heyecanlandı irem. İlk defa bu sene gelecek hediyeleri çok merak ettiğini söyledi..Kıyafetine çok ama çok önem verdi..
Ve ilk defa bu sene doğum günü için hazırlık yaparken bana teşekkür etti::)))

Velhasıl-ı kelam, netice-i meram 4 yaşına kadar doğum günü kutlanmasa da olurmuş::)))



5 yorum:

  1. nice nice yıllara. pembeler ne güzel yakışmış. ömrün uzun bahtın güzel olsun naz irem sultan

    YanıtlaSil
  2. Nice mutlu ,sağlıklı senelere. Doğumgünün kutlu olsun Naz İremcim. Kocaman oldular, hergünleri farklı geçiyor artık, hergün daha bir tatlı oluyorlar. Allah hepsine uzun ömürler versin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Nice güzel yaşlar olsun daha Naz İrem'e.. Ben de 4 yaşı sevmiştim oğlumda.. en uyumlu, en sağduyulu yaşı olmuştu.. Bu yüzden inanmıyorum yaş sendromlarına ve illa olacakmış safsatafasına.. sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Prensesler gibi olmuş gene :):) Nice sağlıklı mutlu güzel yaşlar olsun Naz İremciğime :)

    YanıtlaSil
  5. Nice nice güzel yaşları olsun inşallah pembe prensesin.

    YanıtlaSil