6 Ekim 2011 Perşembe

Aramızda dargınlık yok , aramızda hey heeey::))




Dün akşam midesi bulanmış nedense..Bu sabah söyledi bana." Akşaam neeedem bulandı aslında anne biliyomusun" dedi."neden söylemedin bana annecim "dedim. "Seni üzmek istemedim" dedi olgun bir kız edasıyla .." kendikendime geçirmeye çalıştım" dedi..Ne yaptıysa artık.::)


Ufak tefek inatlarını ve ağlamalarını saymassak abla havasına girdi sanki bu aralar iyice...




Büyüyor benim kızım , sınıfta arkadaşlarıyla problemleri bile oluyor , bilmiş bilmiş anlatıyor yemekte bize ve ne yapabilirim diye soruyor::)



Gecenin bir yarısı ya da sabahları yanağımı okşamasıyla uyanıyorum genelde..

Bu gece saat üçte sana bir kalp resmi çizecem dedi bana uykulu uykulu yatakta..İçine de çiçek resmi yapıp seni seviyorum yazacakmış..




Bu sene okulun tam gün olmasından ötürü erken yatma problemimiz var sadece. Neyse ki yorgun olduğundan 9.15 te yatağa girmeye de itiraz etmiyor irem. Ve hikayeler eşliğinde 9.30 ta uyumuş oluyor..Düşündüğüm kadar zor olmadı bu sene okul başlangıcı , çok çabuk adapte oldu irem.
Sanırım hayatımızdaki değişikliklere alışmak , öncesinde kafada kurmaktan daha zor değil..

2 yorum:

  1. canim yaa, demek anne uzulmesin diye kendi kendine gecirmeye calismis...Gecmis olsun prensese...Fotograflar cok guzel, en cok da arka fonu balonlu olani sevdim ;)

    YanıtlaSil
  2. aferin irem e. "seni üzmemek için" demek. maşallah prenses sana.

    YanıtlaSil