15 Eylül 2007 Cumartesi

SENA TEYZESİNDEN


İlk senin haberini 17 ağustos da aldım doğacağına dair. Ve o günden beri büyük bir heyecanla bekledim seni. Teyze olmama sebep olan ilk varlıktın. Seni ilk gördüğüm an o kadar sevmiştim ve o kadar benimsemiştim ki anne olmadan annelik duygusunu yarı yarıya tatmış gibiydim. Doğduğunda bir ay yanında kalıp seni tanımaya seni öğrenmeye çalıştım ve bu hiçte zor olmadı o kadar tatlıydın ki. Sabahları kalkıp büyük bir özlemle yanına geliyordum ve sen çoktan uyanmış karnını doyuruyor oluyordun. Gün içinde seni oyalama ve uyutma görevini bana vermişti annen ve ben bunu seve seve yapıyordum. Her kontrollerine gittiğinde ablamdan heyecanla sonuçlarını alıyordum. Seni çok sevdim küçük şey ve ailemizin en tatlı varlığısın. Artık inşallah sende bizi tanımaya başladığında ayırt etmeye başladığında seversin… ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder