17 Mayıs 2011 Salı

İşte o minicik durum:)


Hani yorgunluğuma ve halsizliğime sebep minicik bir durum var demiştim ya , sormuştunuz o durum ne diye.::))
İşte yukardaki "fasulye" bu halimin sebebi.
bugün itibariyle kendileri 12 hafta 2 günlük olmuş durumdalar..
İrem'in duaları tuttu anlayacağınız:)
Kendisine uzun bir süre daha söylemeyi düşünmüyordum aslında kardeşi olacağını.
Ama hem ben biraz sabırsız olunca , hem de irem'in "hep uyuyosun annecim , hiç benimle koşmuyosun annecim , hadi yarış yapalım annecim " gibi cümlelerine maruz kalmaktansa gerçeği açıklama ihtiyacı hissettim. Ve daha sonra verdiği ilk tepkiyi videoya almadığıma çok pişman oldum.
Hiç bukadar şaşıracağını , sevineceğini ve duygulanacağını tahmin etmiyordum. Gözleri doldu resmen çocuğun..Öptü defalarca beni ve karnımı .. " çok teşekkür ederim annecim , çok teşekkür ederim " deyip durdu..
O günden beri de son derece anlayışlı , biraz hızlı haraket etsem, " kardeşim var anne dikkat et , koşma , yavaş ol " gibi sürekli ikazlarda bulunuyor..
Ama ne zaman büyüyecek kardeşim , ne zaman doğacak diye merak ta etmeden duramıyor..
İnş sağlıklı sıhhatle doğduğu , ablasıyla birlikte oynadığı günleri de görürüz..
Bu arada bu hamilelikte farklı bir ruh hali içindeyim sanki , irem de nekadar heyecanlanıyordum.. Herşeyi onda tatmışım sanki. İçimde bir canlı büyüyor ama ben hala hamile moduna giremedim...

5 yorum:

  1. çok güzel bir haber...hayırlı olsun,allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin...
    irem çok güzel tepki vermiş,dilerim hep böyle ilgiyli devam eder :))

    YanıtlaSil
  2. Sağlıkla kucağına almanı dilerim. çok şanslı çok İrem gibi bir ablası olacağı için

    YanıtlaSil
  3. ayyy hayırlı olsun Elifcim :):) çok sevindim :) Allah tamamına erdirsin, sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin inşallah.
    İrem erdi muradına :)

    YanıtlaSil
  4. Ayy yaaa,nasıl sevindiğimi anlatamam,içim kıpır kıpır oldu:)Hayırlı olsun,sağlıkla doğsun minik fasulyecik:))

    YanıtlaSil
  5. Amanın! ne güzel! Hayırlı olsun.. Sağlıkla kucaklarsınız bebeğinizi inşaallah

    YanıtlaSil