23 Mayıs 2011 Pazartesi

Kipatlarımız:)))


Bazı arkadaşlar irem'in kitaplarını yazmamı istemişlerdi benden..Hepsini yazıp , açıklama yapmam imkansız:) Ama en işte beyendiklerimizden birkaçtanesi....



Kim Korkar Kırmızı Başlıklı Kız'dan?


Küçüklüğümüzde sıkça okuduğumuz , dinlediğimiz klasikleri irem'e okumayı sevmedim ben hiç. Ne saçma hikayelermiş aslında ..Kurt babanneyi yer , cadı kötülük yapar ,prensesi zehirler , üvey kardeşler arkadan kuyu kazar::)) Hepsi fenalıklarla ve kötü niyetle dolu..
O nedenle bu kitap çok hoşuma gitti. Okurken şefkatle bakıyorsun tüm kurtlara, ritmik ve kafiyeli cümleler de zevkle okutuyor...Her sayfadaki resimler çok tatlı , çok eğlenceli , emek verilmiş , zevkle hazırlanmış , tablo gibi ..

Hikayenin sonunda yavru kurtun avcı için yazdığı nota da bayıldım ben.İrem'in de sevdiği kitaplar arasında .Tavsiye ederiz.












Kütüphanedeki Aslan


Bu kitapta irem'in dinlemekten hoşlandığı kitaplar arasında ama biraz uzun olduğu için sonlara doğru sıkıldığını farkettim. Ve hatta çoğu zaman sonunu dinleyemeden uyumuş oluyor.



Ama konusu , resimleri hoş..


Ve ben bu kitabı her okuyuşumda kütüphaneye gitmek istediğimi farkediyorum:)






Müzisyen İnek Sırma




Bu kitap nedense ilk etapta biraz karışık geldi bana, İrem de sıkılır diye düşünsem de , düşündüğüm gibi olmadı.. Sevdi nedense::)))
Kitabın ana konusu müzik ,bu nedenle de müzik kavramları tanıtılıyor. Senfoni orkestrası , filarmoni orkestrası , müzik topluluğu gibi:)) Belki de irem'in bunları anlayamacağını düşündüm..








Mamutlu Börek


İşte bu kitapta gerçekten zevkle okuduğumuz , irem'in


"Yavru Ahtapot Olmak Çok Zor" kitabından sonra en sevdiklerinden biri sanırım..



Kitapta geçen isimleri sürekli kendi kendine tekrarlayıp gülüyor. Ne düşünüyorsa artık:)


"Yardımlaşma" ve "her işin hakkını verme " güzel bir şekilde anlatılmış..






Karda Ayak İzleri



"Afedersiniz , bu ayak izleri acaba size mi ait" ::))

Malesef çevresindekilerin yargısız infazından kurtulamıyor . Ve en son kurda niyeti bozduruyorlar::))












Böğürtlen Cini ve Sarı Gaga

Biraz uzun olmasının dışında harika bir kitap ..

Yardımlaşmayı , dostluğu , mevsimlere göre değişen hava koşullarını , doğanın değişimini , ağaçların yapraklarını dökmesini , yeşermesini gerek hikayesiyle gerekse de resimleriyle çok güzel anlatıyor...














Kirpi İle Kestane


Kirpi ile kestane'nin yanısıra ormanda yaşayan diğer hayvanları da tanıyıp sevdiğimiz , güzel bir kitap.


Çok akıcı bir hikayesi var..Favorilemiz arasında::))

2 yorum:

  1. Elifcim sen anlattin ben de heves ettim umarim mehmet de begenir hem yaza da hazirlik olur ,hepberaber Kuzeye de okuruz :)

    YanıtlaSil
  2. Oy ya ne güzel kitaplar bunlar.
    Bilgilendirici güzel bir yazı olmuş...

    YanıtlaSil