14 Haziran 2011 Salı

Yaşasın Kız Egemenliği::)))





















Bu sabah doktor kontrolüm vardı . Veeee bebişin heyecanla beklediğimiz cinsiyetini öğrendiiiiik.

















Büyük olasılıkla " kız " dedi doktor..yani bir açık kapı daha bıraktı , sağlıklı olması tabiki önemli olan..Ama sanırım ben kıza doyamiyacam , hayırlısı olsun , sağlıklı olsun desemde çooook sevindim..3 kız kardeşim var ve kız kardeşin ne kadar önemli olduğunu biliyorum .
Biz en kötü günümüzde hep birlikteydik . Hep destektik birbirimize .Hep bu duyguyu irem'de yaşasın istedim . Bizim yaşadığımız sıkıntıları yaşamasınlar . Allah onları bizlerden , bizleri onlardan ayırmasın ama , destek olsunlar birbirlerine en kötü günlerinde , birbirlerinin sırdaşı , dostu olsunlar istedim hep .Bir erkek kardeşim olmadığı için bilemiyorum , erkeklerle de bukadar samimi olunabilir mi , olunur belki de . Ama ben irem'in bir kız kardeşi olmasını çok istedim , Allah' a şükür ..Gönlümüze göre verdi:)










Şimdi sıra isim bulmada . Güzel bir kız ismi arıyoruz efendim bilgilerinize::)))

5 yorum:

  1. ben de ikinci bebeğimin kız olmasını isterim. çünkü kız kardeş duygusundan öyle mahrumum ki :(

    YanıtlaSil
  2. Benim abicikim var,ablam ya da kardeşim olmadı hiç:)Mutlu olmaya çalıştım;çünkü süppper bir abim var:)
    Kız çocuklarına ba-yı-lı-yo-rum.Kıyafetleri,bıcır bıcır konuşmaları,Allah'ım tam ısırmalık:))
    Kız ismi..
    Mmmm
    Bilemedim şimdi:)

    YanıtlaSil
  3. Elifcim, hayırlısı olsun. İrem adına da senin adına da çok sevindim, gerçekten kız kardeşiyle paylaşacağı çok güzel günleri olacak inşallah:) Ben hem kız hem erkek kardeşe sahip olan biri olarak her ikisinin de iyi olduğunu, sevgi açısından ikisinin de kıyaslanamaz olduğunu söyleyebilirim. Kardeşlik güzel şey sonuçta... İkinizi de çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Ahanda aynı şeyi ben yazacaktım ablam benden önce davranmış :):) Kız ya da erkek kardeş ikisi de çok güzel ve ben Orkun'la da ablamla da herşeyi paylaşabiliyorum. Dün de yazışmıştık ama buradan da hayırlı olsun, Allah tamamına erdirsin diyeyim tekrar :) öperiiim

    YanıtlaSil
  5. kardeş geliyormuş :) hayırla sağlıkla gelsin inş. tebrikler
    sevgler

    YanıtlaSil