30 Haziran 2011 Perşembe

Kütüphanemizden / Burun

İşyerindeki kütüphanemde 1-2 hafta bekleyenlerden bu kitapta. Alıp alıp işyerinde tutuyorum kitapları hepsini birden vermek istemiyorum irem'e. Anlayacağınız işyerindeki kütüphanemde de bir çocuk kitapları bölümüm var benim:)
Genelde internetten alışveriş yaptığım için yüksek adetlerde alıyorum..Sanki 10-15 kitabı birden verince de onlara gerekli değeri göstermeyecek gibi geliyor bana.
Alma konusunda da kendimi tutamıyorum malesef::)) Bu resmen bir hastalık ::))) Gördüğüm , araştırdığım , büyük oranda beyenilen tüm kitapları almak istiyorum irem'e. Tabi bunun mümkün olmadığını da biliyorum..




Bu kitabı nihayet 3-4 gün önce verdim irem'e. Adına çok güldü , hikayesi oldukça basit , kolay anlaşılır ve ilgi çekici . Resimler çok ilginç . Farklı bir perspektiften çizilmiş. Hepsinin yüzü , gözü kaymış gibi geliyor insana ilk etapta..Klasik rollerin dışına da çıkılmış , anneanne bilgisayar tamir ediyor mesela , baba ütü yapıyor ...


Çok sevdik biz bu kitabı..Resimler üzerine uzun süre konuşulabiliyor . Hikayenin sonu burnumuzu , elimizi , yüzümüzü her sabah güzelce yıkamalıyız ' a varabiliyor..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder