22 Ocak 2010 Cuma

Yaşasın Kar...

CIMG0667


Ne zamandır bekliyordu naz irem karın yağmasını. Hergün bana " nemazan kaydan adam yağcak annecim" diye soruyordu. Ve işte beklediğimiz kar yağdı. Kızıma söz vermiştim. Kar yağınca kardan adam yapacağımıza dair. Ve verdiğim sözü tuttum. Akşam iş çıkışı irem'le 2 saate yakın kar oynadık bahçede, komşu çoçuklarla beraber. Şahsen pek sevmem eskiden beri kar oynamayı . Sürekli üşüyen biri olarak beni üşütebilecek herşeyden uzak dururum. Ama ilk defa çok zevk aldım kızımla beraber kar oynamaktan. Geçen sene yağmamışmıydı bukadar ? Biz niye oynamamıştık ki acaba??


CIMG0679


CIMG0684


CIMG0695


Kardan adamı yuvarlayacaz irem'den fırsat bulursak tabi::)))


CIMG0697



CIMG0709


CIMG0716

CIMG0701


Ayrılırken kardan adamımıza "sen ne güzel oldun böle" diyerek , öpmeyi de ihmal etmedi naz irem::))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder