11 Ocak 2010 Pazartesi

Eminönü Gezimiz...


Cumartesi iş çıkışı baktım hava çok güzel tam gezmelik .Kızımcımı aldığım gibi doğru eminönüne gittik. Çok uzun zamandır gitmemiştim eminönüne. Almak istediğim bazı ıvır zıvır şeylerde olunca günü değerlendirmek istedim.



İrem'le biraz yorucu olabilir diye düşünmüştüm ama hiç te düşündüğüm gibi olmadı. Kızımcımla başbaşa son derece eğlenceli bir gün geçirdik.

Yıllar önce yaz tatillerinde istanbul'a geldiğimizde gelirdik ailece eminönüne. Ozaman okadar zevk alırdık ki çok hoşumuza giderdi. Ozamanlar babamın bizi mutlu etmek için yaptığı şeyleri bende sırasıyla kızımda uyguladım.

Önce mısır çarşısını gezdik.İrem'in en çok dikkatini çeken bu güzel terlikler oldu.


CIMG0400


CIMG0402

Lokumlara dayanamadı.


CIMG0405

Kuşlara yem attı.


CIMG0407


CIMG0418
Mısır yedi.


CIMG0424


CIMG0421

Her çeşit hayvanın bulunduğu hayvan pazarını gezdi.Hepsiyle tek tek ilgilendi , sevdi..


CIMG0432


CIMG0471


CIMG0479

Ve günü balık ekmekle noktaladı.


CIMG0482
CIMG0506

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder