4 Ocak 2010 Pazartesi

Teyze Oluyoruuummm!!!!

Minik bebişimizin güzel haberini 23 Aralık'ta aldık.O günden beri bir heyecan,bir telaş.Tabi sadece 4 kardeş kendi aramızda yaşadık heyecanımızı. Şaşırmıştık, Şok olmuştuk. Anne ve baba adayına olduğu gibi bizede süpriz olmuştu.Beklenmiyordu. Hazır değillerdi belki..
Ama şunu öğrendik ki hazır olmakta gerekmiyordu.Ağlaştık, sarıldık, gülüştük ve biz ailemizin 2. miniğine bir anda hazır oluverdik.Daha 7,5 ay var belki. Ama öğrendiğimiz ilk günden beri içimiz kıpır kıpır..2 haftadan beri kimseye söyleyememekten , içimizde tutmaktan sıkılmıştık.Ve tuba'nın bugünkü doktor kontrolünden sonra izni kopardım kendisinden . Ve işte haykırıyorum "Duyduk duymadık demeyin,peynir ekmek yemeyin,Ben TEYZE oluyorum..bizim ufaklık Tuba'da Anne oluyor.Küçük Anne....::))) "
Oh be rahatladım...
Nihayet 3 yıldır kızların "sen bizi anlamazsın ,sen teyzelik nedir bilemezsin" cümlelerine maruz kalmaktan kurtuluyorum .
Hala bile bunu yazarken duygulanıyorum,gözlerim doluyor. Tıpkı duyduğum ilk günden beri aklıma geldikçe gözlerimin dolduğu gibi. Bilmiyorum belki anneliği yaşamış olmam, sıkıntılarını, zorluğunu ve tabiki güzelliğini görmüş olmam ve kardeşiminde bunları yaşayacak olması duygulandırıyor beni. Ve birde her seferinde annem geliyor aklıma. Keşke diyorum her defasında keşke o da görebilseydi naz irem'i , Tuba'nın bebeğini.
Annemi kaybettikten sonra bir insanın yaşamdaki en büyük desteğinin anne olduğunu daha iyi anlamıştım. Ama anne olunca anneme herzamankinden daha çok ihtiyaç duydum."Keşke vücudumun bir parçası olmasaydı da annem yanımda olsaydı " dediğim anlar çok olmuştur.
Ama malesef hayat devam ediyor.Tek gerçekte bu şu an.
Anne şefkatini doya doya yaşayamamanın verdiği eksikliği biz 4 kardeş birbirimize bağlanarak gidermeye çalıştık.İyi ki dedik tek kardeş değilmişiz şu hayatta .Birbirimize hep destek olduk.birbirimizden güç aldık Şimdi de yeni gelenler gücümüze güç , Ailemize neşe katıyor. Onlarla seviniyoruz , onlarla mutlu oluyoruz.
Allah'ım minik bebişimizi , yeğenimizi ,naz irem'in kardeşini, ilk kuzenini sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı da nasip et.(Amin)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder